
Omkring 80 løbere var i skoven til vores løb nytårsaftensdag.
En del valgte at løbe med tidtagning. Se resultatliste.
På nogle kort blev postcirklerne gnedet af . Det ærgrer vi os over og inviterer til at komme igen og få den fulde oplevelse til en af vores træninger.
Tak til vores sponsorer, der gjorde det muligt at lave lodtrækning af gaver blandt deltagerne.
REMA - Højskolevej og Odensevej
Kvickly
Luxx i Algade
Museum Flugt i Oksbøl









